czwartek, 3 marca 2016

Śliwka w brzuchu

W ciąży: 11t+6d
Miesiąc: 3
Trymestr: 1

Jutro badanie USG z oceną przezierności…  Boziu kochana spraw, żeby wszystko wyszło dobrze… Małż mnie uspokaja, ze swoim stoicyzmem statystycznym, że prawdopodobieństwo problemów jest mniejsze niż 0.3%.  W zasadzie, to jutrzejsze badanie powinno być wydarzeniem radosnym, jak każde poprzednie, przecież podejrzymy naszego Fasolka w jego domku:)… Okaże się, czy amerykańskie źródła mają rację, że Fasolek jest już Śliwkiem!


O 20:30 Śliwek jest znowu głodny, a ja mam nie jeść gazorobnych pokarmów, co by gazy nie psuły obrazu podczas jutrzejszego badania… Siedzę teraz, dwie godziny po kolacji, i marzy mi się kiszona kapusta... albo kapuśniaczek na żeberkach... albo taki bigosik cieplutki...  Jejku, ja chyba zwariuję!


Poproszę o kciuk za jutrzejsze badanie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz